LordMedia

دیجیتال مارکتینگِ مدرن

چگونه در اینستاگرام واسط تبلیغاتی شویم؟

بدون دیدگاه

واسط تبلیغاتی به کسی میگن که تبلیغ یک برند و یا محصول رو بین تعداد قابل توجهی از پیجهای خوب اینستاگرام پخش میکنه . تنها لازمه ی اینکار داشتن رابطه با پیج های فعال و پربازدید اینستاگرامه ، که شما هم میتونید از امروز شروع کنید به مذاکره با چندین و چند پیج برای همکاری.

خب مشتری از کجا بیاریم؟ این سوال خوبیه ، شما باید یه پیج بزنید ، با عنوان اینکه شما واسط تبلیغاتی پیج های فعال و بزرگ هستید و اسم پیج هایی که باهاشون کار میکنید هم ذکر کنید. در بین برندها بگردید و افراد مرتبطی که امکان داره بهتون تبلیغ بدن رو فالو کنید . البته من به شخصه پیشنهاد میکنم خودتون برید به برند ها پیام بدید و بگید با یه تعرفه خوب واسشون تبلیغات میکنید. به ۱۰ نفر رو بزنید بلاخره یکی قبول میکنه و کار شما شروع میشه.

در اون پیجی که زده بودید، جزئیاتی از کمپین اولین مشتریتون رو بزارید و در واقع به فالوور های هدفمندتون این اجازه رو بدید در هر کمپینی که شما اجرا میکنید ، مشارکت داشته باشن و ببینن که از شما چه کاری برمیاد.

بعد از یه مدتی که گذشت و کم کم ، راه و چاه رو به طور کامل یادگرفتید، وقت مذاکره با اینفلوئنسرهاست.

اگه واقعا وقت بزارید و بهونه نیارید ، این راه یکی از ساده ترین راههای کسب در آمد از اینستاگرامه.
سعی کنید خلاق باشید و درباره تبلیغات در اینستاگرام محتوا تولید کنید و اطلاعات مفیدی در اختیار فالووراتون قرار بدید، حتی در حدی بهشون اطلاعات بدید که بتونن خودشون اینکارو انجام بدن، وقتی رفتن دیدن مذاکره و قرارداد بستن با پیجها آسون نیست و شما واقعا حرفه ای هستید ، اون موقعس که میان سراغ شما و درآمد شما چند برابر میشه.

چرا؟ چون شما با دادن اطلاعات به صورت رایگان اعتمادشون رو جلب کردید و دارید با کمترین هزینه براشون اینکارو انجام میدید، با شما کار کنن ، براشون از نظر زمانی و مالی به صرفه است تا با دیگران.

خیلی راه پیچیده ای نیست که بخوام بیشتر از این توضیح بدم .

مثله همیشه اگه سوالی دارید یا کسب و کاری در اینستاگرام دارید و رشد خوبی نداره، میتونید به آیدیم LordHanaei@ تو اینستاگرام پیام بدید.

محمد حنایی



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *